pátek 12. června 2015

NENÍ MODRÁ JAKO MODRÁ ...


Nedávno jsem vyměnila háček za jehlice a dala se do pletení teplých ponožek, ale.......nejenže jsem si objednala málo vlny......když mi přišel druhý balíček s doobjednanou vlnou, zjistila jsem, že je  modrá trochu jiná.

...a tak mám zatím jenom jednu ponožku......ale co, do zimy je ještě daleko :o))

...návod na ponožky zde na Dropsu 
http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=6965














...užijte si krásný víkend, plný sluníčka a pohody
Jana

5 komentářů:

  1. Ale je to krásná modrá :) Tohle se mi stalo nedávno v galanterii a paradoxně jsem také kupovala modrou. Sám pan prodavač (ano ano, u nás v galanterii prodává chlap!) si všiml, že čísla jsou sice stejná, ale odstín nepatrně jiný. Nová šarže. Byl tak hodný a dohledal mi v zásobách tu správnou barvu :) Tak držím pěsti, ať tu správnou modrou seženeš, ponožka je krásná :) Pa a krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná modrá:-)a moc hezká ponožka:-)Pohodový víkend i tobě Jani .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, vypadá nádherně, do zimy jistě stihneš i tu druhou :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to jsou ale luxusní ponožky..to je úplně škoda dát na nohu..navíc v zimě, kdy ty krásné okraje nebudou vůbec vidět:o))..Měj krásný víkend..nás čeká škola v přírodě...Inka

    OdpovědětVymazat
  5. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...