sobota 5. listopadu 2011

Co dokáže podzim

Zvu vás na procházku podzimním lesem.......ve kterém jsem strávila sobotní odpoledne.
Byl to pro mě úžasný relax...procházet se po šustivém koberci ze spadaného barevného listí,vnímat paletu barev,kterou dokáže namíchat malíř - podzim,poslouchat vítr ve větvích stromů a pozorovat listy s jakou lehkostí se snášejí k zemi.
Jenom v lese dokážu zapomenout na starosti všedních dnů....příroda je opravdu mocná čarodějka.











děkuji vám za návštěvu


7 komentářů:

  1. Nádherné fotografie, taky ráda pořizuji podobné :-) Podzim je podzim....
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky Jani. Taky jsem zrovna včera obdivovala jak dokáže podzim probarvit lesy :-)
    Když svítí sluníčko je podzim nádherný ... naštěstí není letošní podzim zatím moc uplakaný a odpoledne vždycky vykoukne sluníčko :-).
    Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Janinko...a pro toto všechno mám podzim moc ráda. A zvláště, když je tak hezky jako dneska. Měj krásný týden a budu se těšit zase na něco krásného od tebe, pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, nádhera! Moc ráda jsem se s tebou prošla.
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. JANIČKO, KRÁSNÁ PROCHÁZKA.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krasne fotky. Mila prochazka. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Jani nadherne fotky! Takove prochazky by meli byt povinne, obcas se mi podari "vytahnout" ven me odrostle ratolesti ale ne tak casto jak bych si prala :) hezky vikend , zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...